14:58
Завдання для самостійного опрацювання учнями 6-8-х класів з біології

Біологія 6 клас

Тема 1: Насіння

В підручнику опрацювати & 35

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: насінині і рубчик; замалювати схему внутрішньої будови насінин ст. 157, 158.

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-nasinina-6-klas-24021.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-nasinini-umovi-prorostannya-nasinnya-41108.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=AhqWbs487ng

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст.159  підручника (усно).

Тема 2: Плід

В підручнику опрацювати & 36

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: плід, супліддя; замалювати схему внутрішньої будови плода ст. 159; Виписати приклади плодів утворених з простої і складної маточки.

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-ta-riznomanitnist-plodiv-6-klas-24323.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-plodi-u-6-klasi-92935.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=wHD3bwPpiHc

https://www.youtube.com/watch?v=2rg-bzP-g-8

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.164  підручника (усно).

Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).

Тема 3: Рухи рослин

В підручнику опрацювати & 37

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: ростові рухи, самостійні рухи, гігроскопічні рухи; розглянути ростові рухи рослин ст. 165, 166.  

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-ruhi-roslin-94369.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=uXSJfLw2LbE

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 167 підручника (усно).

Тема 4: Різноманітність водоростей

В підручнику опрацювати & 38

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: водорості, вищі рослини, червоні водорості, агар-агар, зелені водорості; виписати приклади їстівних бурих, червоних, зелених водоростей.

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-dlya-6-klasu-na-temu-riznomanitnist-vodorostey-1332.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-6-klas-biologiya-zagalna-harakteristika-vodorostey-13677.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=6a8B368w7RA

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 173 підручника (усно).

Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).

 

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.

Бажаю усім успіхів!!!

Біологія 7 клас

Тема 1: Поведінка тварин та методи її вивчення

В підручнику опрацювати & 43.

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: етологія; заповнити таблицю  «Методи вивчення етології» (1 колонка – назва методу, 2 – колонка – характеристика методу»

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-povedinka-tvarin-ta-metodi-vivchennya-13154.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=L-oTmL8qZHM

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.175 підручника (усно).

Тема 2: Вроджена і набута поведінка тварин

В підручнику опрацювати & 44.

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: подразливість, поведінка, рефлекси, безумовні рефлекси, умовні рефлекси,інстинкти, імпринтинг. Записати схему інстинктів ст. 178.

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-vrodzhena-ta-nabuta-povedinka-tvarin-13157.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=bXvrAm73EHo

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-6 ст. 179  підручника (усно).

Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.

Тема 3: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин.

В підручнику опрацювати & 45.

Зробити опорний конспект в зошиті.

Переглянути презентації, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-sposobi-orintuvannya-tvarin-homing-migraciya-tvarin-24875.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-z-biologi-sposobi-orientuvannya-tvarin-homing-migraci-tvarin-13170.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=NeXgl-kn7R8

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 181  підручника (усно). 

Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту.

Тема 4: Форми поведінки тварин

В підручнику опрацювати & 46

В робочому зошиті: робити опорний конспект; заповнити таблицю  «Форми поведінки тварин» (1 колонка – назва поведінки, 2 – колонка – характеристика поведінки».

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-formi-povedinki-tvarin-13238.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-praktichno-roboti-z-biologi-viznachennya-form-povedinki-tvarin-54692.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=Akzg6jCKmlg

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 185  підручника (усно). 

 

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.

Бажаю усім успіхів!!!

 

Біологія 8 клас

Тема 1: Загальна характеристика сенсорних систем. Зорова сенсорна система

В підручнику опрацювати & 41-42

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорні системи, рецептори, адаптація, зорова сенсорна система, око; створити схеми «Будова сенсорних систем», «Відділи зорової сенсорної системи»; заповнити таблицю  «Будова ока людини» (1 колонка – складові ока, 2 колонка – функція».

Переглянути презентації, режим доступу:

https://naurok.com.ua/multimediyna-prezentaciya-uroku-z-biologi-na-temu-zagalna-harakteristika-sensornih-sistem-dlya-8-klasu-5877.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zagalna-harakteristika-sensornih-sistem-budova-analizatoriv-25342.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-zorova-sensorna-sistema-budova-oka-58024.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI

https://www.youtube.com/watch?v=XxOs5v9z3W4

Після опрацювання теми дати відповіді на питання1-10 ст 184,  1-10 ст. 188,  підручника (усно).

Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).

Тема 2: Зір людини. Порушення зору. Слухова сенсорна система

В підручнику опрацювати & 43-44

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: зір, акомодація, рецепторне світлосприйняття, нервове проведення збудження, кіркове формування відчуттів, палички, колбочки, слухова сенсорна система, вухо людини, слух; заповнити таблиц1  «Порушення зору» (1 колонка – назва хвороби, 2  колонка – характеристика хвороби», заповнити таблицю  «Будова органа слуху» (1 колонка – вухо, 2 колонка – характеристика вуха».

Переглянути презентації, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-oko-ta-zir-30877.html

https://vseosvita.ua/library/prezentacia-v-9-klasi-do-uroku-na-temu-oko-ak-opticna-sistema-zir-i-bacenna-okulari-vadi-zoru-ta-ih-korekcia-71649.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-sluhova-sensorna-sistema-spriynyattya-zvukiv-gigiena-sluhu-136809.html

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sluhova-sensorna-sistema-budova-vuha-153573.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=3FI4GHk2_x4

https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 192, 1-10 ст 196 підручника (усно).

Тема 3: Сенсорні системи смаку і нюху

В підручнику опрацювати & 45

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: нюхова сенсорна система, нюх, смакова сенсорна система, смак; створити схеми «Відділи нюхової сенсорної системи», «Відділи смакової сенсорної системи»; заповнити таблицю  «Основні процеси нюхової та смакової сенсорних систем» ст. 200.

Переглянути презентації, режим доступу:

https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-biologi-u-8-klasi-na-temu-sensorni-sistemi-smaku-ta-nyuhu-56541.html

https://naurok.com.ua/prezentacyya-sensorni-sistemi-smaku-i-nyuhu-dotiku-i-rivnovagi-20202.html

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=xOnzAxtDaJM&t=147s

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 10 ст. 200 підручника (усно).

Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).

Тема 4: Сенсорні системи рівноваги і руху

В підручнику опрацювати & 46

В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорна система рівноваги, сенсорна система руху, сенсорна система руху, вісцеральна сенсорна система; створити схеми «Відділи сенсорної системи рівноваги», «Відділи сенсорної системи руху» «Відділи вісцеральної системи руху».

Переглянути презентацію, режим доступу:

https://ppt-online.org/161529

Переглянути відео, режим доступу:

https://www.youtube.com/watch?v=fpr7tednEw8

https://www.youtube.com/watch?v=XB-ODJ4vQCg

Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 204 підручника (усно).

Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com

При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела.

Бажаю усім успіхів!!!

Учитель Губкевич В.В.

Переглядів: 428 | Додав: Admin_1 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: