14:58 Завдання для самостійного опрацювання учнями 6-8-х класів з біології | |
Біологія 6 клас Тема 1: Насіння В підручнику опрацювати & 35 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: насінині і рубчик; замалювати схему внутрішньої будови насінин ст. 157, 158. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-nasinina-6-klas-24021.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-nasinini-umovi-prorostannya-nasinnya-41108.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=AhqWbs487ng Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст.159 підручника (усно). Тема 2: Плід В підручнику опрацювати & 36 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: плід, супліддя; замалювати схему внутрішньої будови плода ст. 159; Виписати приклади плодів утворених з простої і складної маточки. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-budova-ta-riznomanitnist-plodiv-6-klas-24323.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-plodi-u-6-klasi-92935.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=wHD3bwPpiHc https://www.youtube.com/watch?v=2rg-bzP-g-8 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.164 підручника (усно). Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням). Тема 3: Рухи рослин В підручнику опрацювати & 37 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: ростові рухи, самостійні рухи, гігроскопічні рухи; розглянути ростові рухи рослин ст. 165, 166. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-ruhi-roslin-94369.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=uXSJfLw2LbE Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 167 підручника (усно). Тема 4: Різноманітність водоростей В підручнику опрацювати & 38 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: водорості, вищі рослини, червоні водорості, агар-агар, зелені водорості; виписати приклади їстівних бурих, червоних, зелених водоростей. Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=6a8B368w7RA Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 173 підручника (усно). Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням).
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела. Бажаю усім успіхів!!! Біологія 7 клас Тема 1: Поведінка тварин та методи її вивчення В підручнику опрацювати & 43. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: етологія; заповнити таблицю «Методи вивчення етології» (1 колонка – назва методу, 2 – колонка – характеристика методу» Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=L-oTmL8qZHM Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.175 підручника (усно). Тема 2: Вроджена і набута поведінка тварин В підручнику опрацювати & 44. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: подразливість, поведінка, рефлекси, безумовні рефлекси, умовні рефлекси,інстинкти, імпринтинг. Записати схему інстинктів ст. 178. Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=bXvrAm73EHo Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-6 ст. 179 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 3: Способи орієнтування тварин. Хомінг. Міграції тварин. В підручнику опрацювати & 45. Зробити опорний конспект в зошиті. Переглянути презентації, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=NeXgl-kn7R8 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 181 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 4: Форми поведінки тварин В підручнику опрацювати & 46 В робочому зошиті: робити опорний конспект; заповнити таблицю «Форми поведінки тварин» (1 колонка – назва поведінки, 2 – колонка – характеристика поведінки». Переглянути презентацію, режим доступу: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-formi-povedinki-tvarin-13238.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=Akzg6jCKmlg Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 185 підручника (усно).
Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела. Бажаю усім успіхів!!!
Біологія 8 клас Тема 1: Загальна характеристика сенсорних систем. Зорова сенсорна система В підручнику опрацювати & 41-42 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорні системи, рецептори, адаптація, зорова сенсорна система, око; створити схеми «Будова сенсорних систем», «Відділи зорової сенсорної системи»; заповнити таблицю «Будова ока людини» (1 колонка – складові ока, 2 колонка – функція». Переглянути презентації, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-zorova-sensorna-sistema-budova-oka-58024.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=zwbQjePAIqI https://www.youtube.com/watch?v=XxOs5v9z3W4 Після опрацювання теми дати відповіді на питання1-10 ст 184, 1-10 ст. 188, підручника (усно). Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням). Тема 2: Зір людини. Порушення зору. Слухова сенсорна система В підручнику опрацювати & 43-44 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: зір, акомодація, рецепторне світлосприйняття, нервове проведення збудження, кіркове формування відчуттів, палички, колбочки, слухова сенсорна система, вухо людини, слух; заповнити таблиц1 «Порушення зору» (1 колонка – назва хвороби, 2 колонка – характеристика хвороби», заповнити таблицю «Будова органа слуху» (1 колонка – вухо, 2 колонка – характеристика вуха». Переглянути презентації, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-oko-ta-zir-30877.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-sluhova-sensorna-sistema-budova-vuha-153573.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=3FI4GHk2_x4 https://www.youtube.com/watch?v=no1NUR3yVG0 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 192, 1-10 ст 196 підручника (усно). Тема 3: Сенсорні системи смаку і нюху В підручнику опрацювати & 45 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: нюхова сенсорна система, нюх, смакова сенсорна система, смак; створити схеми «Відділи нюхової сенсорної системи», «Відділи смакової сенсорної системи»; заповнити таблицю «Основні процеси нюхової та смакової сенсорних систем» ст. 200. Переглянути презентації, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentacyya-sensorni-sistemi-smaku-i-nyuhu-dotiku-i-rivnovagi-20202.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=xOnzAxtDaJM&t=147s Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 10 ст. 200 підручника (усно). Можна зробити презентацію з даної теми (за бажанням). Тема 4: Сенсорні системи рівноваги і руху В підручнику опрацювати & 46 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; записати визначення: сенсорна система рівноваги, сенсорна система руху, сенсорна система руху, вісцеральна сенсорна система; створити схеми «Відділи сенсорної системи рівноваги», «Відділи сенсорної системи руху» «Відділи вісцеральної системи руху». Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=fpr7tednEw8 https://www.youtube.com/watch?v=XB-ODJ4vQCg Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-10 ст. 204 підручника (усно). Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: vaceslav.gubkevic14@gmail.com При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела. Бажаю усім успіхів!!! Учитель Губкевич В.В. | |
|
Всього коментарів: 0 | |