20:02 Завдання для самостійного опрацювання учнями 10-11-х класів з біології, екології | |
Біологія 10 клас Тема 1: Будова вірусів В підручнику опрацювати & 72. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; замалювати будову вірусів, будову бактеріофага; зробити схему різноманітності вірусів з прикладами хвороб. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-virusi-ta-h-budova-38881.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=oul2i_oISHs https://www.youtube.com/watch?v=1vQauErovSg Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 2 ст.153 підручника (усно). Тема 2: Життєдіяльність вірусів. Вірусні інфекції. В підручнику опрацювати & 73-74. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Життєвий цикл вірусі» (1 колонка – стадія життєвого циклу, 2 – колонка – характеристика стадії життєвого циклу»; скласти схему інфекційного процесу викликаного вірусами; дати визначення: вроджений імунітет, набутий імунітет, вакцина. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-temi-virusi---neklitinni-formi-zhittya-118709.html Переглянути фільм «Теория невероятности Проклятие вирусов», режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=yvUuRMuT-BI (фільм рекомендую подивитися з батьками) Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-5 ст. 157 підручника (усно). Тема 3: Віруси і еволюція В підручнику опрацювати & 75 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Гіпотези походження вірусів» (1 колонка – гіпотеза, 2 – колонка – характеристика гіпотези». Переглянути презентацію, режим доступу: https://www.slideshare.net/OlenaOlena4/ss-66577917 Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=1g_Dlk4H7iQ Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст. 159 підручника (усно). Підготувати презентацію про корона вірус!!!! Тема 4: Пріони і віроїди В підручнику опрацювати & 76. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: пріонам і віроїдам, вказати їх будову, хвороби, які вони викликають, походження. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-viro-di-ta-prioni-123608.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=aPppVt0mXyY Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст. 161 підручника (усно). Розв’язати тести, режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0BwzyKaHJCazsdnZ1WkozR0dYa0E/view Тема 5: Репродукція прокаріотичних клітин В підручнику опрацювати & 77. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; замалювати схеми: бінарного поділу, способи поділу прокаріотичної клітини, утворення спор у бактерій, схема кон’югації бактерій. Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=OAOIHSA37Dw Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-2 ст. 163 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 6: Репродукція еукаріотичних клітин В підручнику опрацювати & 78. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: хромосоми, каріотип, статеві клітини (гамети), соматичні клітини, гаплоїдний, диплоїдний набори хромосом, непрямий поділ, мітоз і мейоз. Переглянути презентацію, режим доступу: https://ppt-online.org/645346 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-2 ст.165 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 7: Життєвий цикл. Інтерфаза. Структура організації хроматину В підручнику опрацювати & 79-80. В робочому зошиті: зробити опорний конспект, дати визначення: життєвий цикл, інтерфаза, хроматин, нуклеосома, хромосома; заповнити таблицю «Періоди інтерфази» (1 колонка – назва періоду, 2 – колонка – характеристика періоду); перемалювати схему еухроматину і гетерохроматину. Переглянути презентацію, режим доступу: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-klitinnij-cikl-eukariotiv-98953.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-reprodukciya-klitin-107263.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=Gq1W3lVGkYk https://www.youtube.com/watch?v=aQEy6mz1Nz4 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- ст. підручника (усно). Тема 8: Мітотичний поділ В підручнику опрацювати & 81 В робочому зошиті зробити опорний конспект, дати визначення: мітотичний поділ, цитокінез, заповнити таблицю «Стадії мітозу» (1 колонка – назва стадії, 2 – колонка – характеристика стадії мітозу), перемалювати класифікацію хромосом за морфологією. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-z-temi-klitinniy-cikl-mitoz-3585.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=_133V5Ugyqw https://www.youtube.com/watch?v=_M636FZSbL4 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст. 171 підручника (усно). При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела. Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com Біологія 11 клас Тема 1: Екологічна ніша В підручнику опрацювати & 83 В робочому зошиті: зробити опорний конспект; заповнити таблицю «Типи екологічних ніш» (1 колонка – назва типу ніші, 2 – колонка – характеристика типу ніші); опрацювати графіки прикладів взаємодії екологічних ніш на ст. 175. Переглянути презентацію, режим доступу: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-do-uroku-ekologicna-nisa-168115.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=OxbJSTD28rQ Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст.т175 підручника (усно). Тема 2: Заповнення екологічних ніш В підручнику опрацювати & 84. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екологічне дублювання, екологічна диверсифікація; записати і вивчити: правило обов’язкового заповнення екологічних ніш, принцип конкурентного виключення Гаузе. Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-na-temu-zapovnennya-ekologichnih-nish-149958.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=672Wm9KhbmQ Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.177 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 3: Популяція, статистичні параметри популяції В підручнику опрацювати & 85. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: популяції, чисельності популяцій, репродуктивній чисельності, щільності популяцій; заповнити таблицю «Структура популяцій» (1 колонка – назва структури, 2 – колонка – характеристика структури). Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-populyaci-ta-h-harakteristika-99953.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=Tkl0Iv4n6Tk https://www.youtube.com/watch?v=LBBisisaG_k Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- ст. підручника (усно). Тема 4: Динамічні параметри популяцій. Екологічні стратегії В підручнику опрацювати & 86. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: народжуваності, смертності, приросту популяції, екологічній стратегії популяцій, r-стратегія, K-стратегія; опрацювати типи кривих виживання. Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=JjY04-WgUNo https://www.youtube.com/watch?v=F_dwGrfPH00 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 5 ст.181 підручника (усно). Тема 5: Екосистема. Види екосистем В підручнику опрацювати & 87. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: екосистема, біоценоз, біотоп, біосфера, біом; скласти схеми: «Типи екосистем природного походження», «Типи штучних і антропогенно змінених екосистем» (вказати приклади). Переглянути презентацію, режим доступу: https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-na-temu-ekosistema-riznomanitnist-ekosistem-56075.html https://naurok.com.ua/prezentaciya-do-uroku-ekosistemi-h-struktura-ta-vlastivosti-42071.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=trSAc8tCfLc https://www.youtube.com/watch?v=f4GD9VqS3OE Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 4 ст. 183 підручника (усно). Тема 6: Просторова структура біоценозу В підручнику опрацювати & 88. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: просторовій структурі біоценозу, ярусність, мозаїчність, еколого-ценотичні групи, консордції. Переглянути презентацію, режим доступу: https://vseosvita.ua/library/prezentacia-na-temu-biocenoz-103684.html Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=c6qFC_Et830 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-4 ст.185 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 7: Видова структура біоценозів В підручнику опрацювати & 89. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: видове багатство, видове різноманіття, домінантний вид, едифікатор, агроценоз. Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=c6qFC_Et830 https://www.youtube.com/watch?v=BhD-1jUvEHA Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1- 3 ст. 187 підручника (усно). Можна зробити презентацію по даній темі і надіслати на електронну почту. Тема 8: Часові зміни в екосистемах В підручнику опрацювати & 90. В робочому зошиті: зробити опорний конспект; дати визначення: добовим змінам, сезонним змінам, екологічній сукцесії, первинній і вторинній сукцесії; скласти схему «Екологічної сукцесії», з прикладами. Переглянути презентацію, режим доступу: Переглянути відео, режим доступу: https://www.youtube.com/watch?v=CRMSfImdqk8 https://www.youtube.com/watch?v=KqosBQyznX4 Після опрацювання теми дати відповіді на питання 1-3 ст. 189 підручника (усно). Розв’язати тести, режим доступу: https://drive.google.com/file/d/0BwzyKaHJCazscmZFY09uYlVKOGc/view При підготовці можна використовувати інші інтернет-джерела. Письмові завдання можна надсилати на електронну почту: tietiana.pinchuk@gmail.com Бажаю усім успіхів!!! Учитель Свідерська Т.А. | |
|
Всього коментарів: 0 | |