30 жовтня відбувся психолого-педагогічний консиліум вчителів, які викладають в 5 класах. Розглянуто проблемне питання: процес адаптації учнів 5 класу до умов навчання в середній школі. Психолог школи Туринська К.Л. ознайомила присутніх з результатами психологічних досліджень та особливостями адаптаційного періоду. В ході обговорення учасники педконсиліуму глибше пізнали індивідуальні особливості п’ятикласників, ознайомились із характеристикою учнівських колективів п’ятих класів, які надали класні керівники Братащук Г.П., Сирнікова О.О., та порівняли їх з результатами за курс початкової школи, які висвітлили Сікорська В.М., Гаврилюк Т.О. Виробили методичні рекомендації по роботі з учнями даної категорії в період переходу від одного типу організації начального процесу до іншого. Висновок педконсиліуму: учні п’ятих класів адаптувалися до умов навчання в середній школі і почуваються комфортно. Їх задовольняє розширення їхнього освітнього простору: кабінетна система. різні вчителі, більше предметів, старші учні. Проте проблемою залишається виконання навчальних програм та самостійність виконання домашніх завдань. Це і стало одним із напрямків роботи вчителів з учнями 5 класу. |