ПАМ’ЯТКА
для учнів під час дистанційного навчання
І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.
-
Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.
-
Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня ,повинні знаходитися « під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.
-
На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.
-
Зовнішній вигляд також має значення.
-
Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл,і приладдя на завтра.
ІІ Самоорганізація навчання .
-
Робочий день почитати відповідно розкладу уроків.
-
Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн( один і той же час, в основному в денні години).
-
Роби перерви між виконанням уроків.
-
Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).
-
Пам’ятай у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку(відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини),але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника.
-
Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись терміну здачі роботи.
-
Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.
ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.
-
Пам’ятай про академічну доброчесність.
-
Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.
-
Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».
-
Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання завдань на перевірку вчителю
-
У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.
ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.
-
Правила поведінки на онлайн – уроці: Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .
|