14:59
ПАМ’ЯТКА  для учнів під час дистанційного навчання

ПАМ’ЯТКА 

для учнів під час дистанційного навчання

І Облаштуй своє домашнє навчальне середовище.

  • Організуй робоче місце: кожний підручник, зошит, інше навчальне та канцелярське приладдя мусять мати своє постійне місце.

  • Дотримуйся правила, що предмети, якими ти користуєшся щодня ,повинні знаходитися « під рукою»,щоб під час роботи не витрачати час на пошук.

  • На стіні перед очима варто розмістити невелику дошку з розкладом занять та іншою оперативною інформацією.

  • Зовнішній вигляд також має значення.

  • Візьміть собі за правило щовечора прибирати залишки денних занять і готувати стіл,і приладдя на завтра.

ІІ Самоорганізація навчання .

  • Робочий день почитати відповідно розкладу уроків.

  • Важливо мати чітко визначені робочі години для виконання завдань онлайн( один і той же час, в основному в денні години).

  • Роби перерви  між виконанням уроків.

  • Дистанційне навчання здійснюється у двох режимах синхронному (всі учасники освітнього процесу одночасно перебувають у веб – середовищі) чи асинхронному (освітній процес здійснюється за зручним для вчителів та учнів графіком).

  • Пам’ятай  у синхронному режимі усі учні долучаються до уроку(відсутнім можна бути тільки з поважних причин (хвороба, технічні причини),але заздалегідь попередити вчителя або класного керівника. 

  • Асинхронному режимі навчання учень/учениця може працювати у власному темпі та в зручний для себе час дотримуючись  терміну здачі роботи.

  • Онлайн консультацію можна отримати під час відведеного уроку за розкладом.

ІІІ Самоорганізація в виконанні навчального матеріалу.

  • Пам’ятай про академічну доброчесність.

  • Складай розклад усіх своїх занять на тиждень у вигляді шаблон – графіка – так ти будеш бачити перспективу.

  • Виконуй завдання своєчасно, не відкладай на «Потім».

  • Дотримуйся чіткого дедлайну щодо надання  завдань на перевірку вчителю 

  • У виконані завдання дотримуйся чіткої інструкції від вчителя.

ІV Співпраця, підтримка, самоаналіз результатів та досягнень.

  • Правила поведінки  на онлайн – уроці: Коли вчитель пояснює, мікрофон учня вимкнутий. Почнеться обговорення – і вчитель запропонує ввімкнути мікрофони. В чаті вести спілкування відповідно до теми, задавати запитання по суті уроку .

Переглядів: 135 | Додав: Admin_1 | Рейтинг: 5.0/1
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *: