Для вас, батьки!

Любі наші батьки!

Серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»

Правила користування мобільними телефонами під час освітнього процесу

1. Заборонити  використання мобільних телефонів під час освітнього процесу в школі без потреби.

2.Під час уроків, класних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати телефон або переводити його у режим «без звуку».

3.Під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон неповинен знаходитися на робочому місці.

4.На уроці мобільним телефоном можна користуватися лише з дозволу учителя.

5. Терміново зв’язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви або з дозволу учителя.

6. Не залишати без догляду мобільний телефон.

7.Відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація та педагогічний колектив школи не несе.

8.Заборонити фотографувати мобільним телефоном, робити звукові записи або ж знімати ним відео під час перерв, уроків, класних годин без дозволу об’єкта фотографування чи з метою розміщення фото, відео в мережі інтернет.

9.Не використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

Послухайте розмови близьких: цими словами вони можуть називати наркотики

Підлітковий секстинг: як розпізнати проблему та поговорити з дитиною про інтимні фотографії в мережі

https://zmina.info/instructions/pidlitkovij_seksting_jiak_rozpiznati_problemu_ta_pogovoriti_z_ditinojiu_pro_intimni_fotografiji_u_merezhi__instrukcijia_/?fbclid=IwAR33C1qQJvPbDcA0qWYJLoqSC4i3pohHZPqbfrNeryaoU9e97V3ZarcHcy4

 

РАННІ ОЗНАКИ НАРКОМАНІЇ СЕРЕД ПІДЛІТКІВ (РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ ПЕДАГОГІВ, БАТЬКІВ ТА МЕДИЧНИХ ПРАЦІВНИКІВ)

Наркоманія – це захворювання, що виникає у разі систематичного вживання речовин, що включені до списку наркотиків і проявляється психічною та фізичною залежністю від них.

В останнє десятиріччя спостерігається швидке зростання наркоманії серед населення. В коло споживачів наркотиків втягується досить значна кількість молоді та підлітків. Саме у підлітковому віці, як правило, вперше вживаються наркотичні речовини. Тому дуже важливо вміти помічати та розрізняти ранні ознаки вживання наркотиків, коли проблема ще не набула хронічного характеру і значно легше піддається лікуванню.

До найпоширеніших наркотичних речовин на Україні відносяться:

  • препарати конопель (канабіоїди);
  • препарати опію (опіати);
  • психостимулятори (амфетаміни).

Найчастіші шляхи вживання наркотичних речовин:

  • паління (гашиш, марихуана, анаша, героїн та ін.);
  • внутрішньовенне введення наркотичних речовин (екстракт з макової соломки “ширка”, героїн, ефедрон та ін.);
  • вживання таблеткових форм (екстазі, первентин т він.);
  • вдихання (героїн, марихуана, гашиш та ін.).

Ранніми ознаками вживання наркотиків, незалежно від виду наркотичної речовини, можуть бути наступні зміни у поведінці, характері та фізіології підлітків:

  • безпідставне зникнення підлітка з дому на досить тривалий час;
  • пропуск занять у школі, зниження успішності в навчанні;
  • різкі зміни у поведінці підлітка (необґрунтована агресивність, замкнутість, зміна кола друзів, неохайність), що не були властивими раніше;
  • поява відчуженості та брехливості;
  • виникнення боргів у підлітків;
  • зникнення цінних речей та грошей з дому, крадіжки;
  • байдуже ставлення до навчання, до праці, колишніх захоплень;
  • зникнення з дому або поява у підлітка таких хімічних речовин як столовий оцет, питна сода, перманганат калію, йод, ацетон та інші розчинники;
  • наявність у підлітків шприців, голок, гумових жгутів, таблеток, наркотичних речовин;
  • поява в лексиконі підлітків нових жаргонних слів;
  • наявність у підлітків слідів від ін’єкцій у різних частинах тіла, особливо на передпліччі;
  • розлади сну (безсоння або надзвичайно тривалий сон вдень, важке пробудження та інші симптоми);
  • розлади апетиту (різке підвищення апетиту або його відсутність, вживання значної кількості солодощів, поява нестерпної спраги та ін.);
  • коливання розміру зіниць (зіниці різко розширені або досить звужені), колір шкіри блідий чи сіруватий.

Наявність у підлітків однієї або кількох вищеназваних ознак ще не дає підстав для ствердження того, що підліток вживає наркотики, однак це все ж повинно спонукати батьків, вчителів та близьких підлітка звернутися за консультацією до фахівців.

 


До уваги батьків!
Шановні батьки!
Пропонуємо Вам ознайомитися із роз'ясненням Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України
щодо відвідування учнями навчального закладу в період посилення морозів.
Лист МОНМСУ


Соціально-психологічна служба інформує

Поради батькам
Довіряйте вашій дитині
- визнайте її права, право на вибір друзів
- визнайте право дитини на особисте життя
- довіряйте дітям
- поважайте почуття іншого з батьків
Забезпечте емоційний комфорт
- Говоріть з дітьми так щоб вони відчували себе в безпеці та комфортно
- діти повинні мати можливість розповісти вам про те що вони відчувають. починайте розмову зі слів : "Я відчуваю, що ти чимось наляканий". Розкажи мені про це.
Забезпечте фізичну безпеку
- Не залишайте дитину без нагляду в громадських місцях
- підтримуйте сімейний розклад - дитина повинна знати, коли ви повернетесь
- навчайте свою дитину правил особистої гігієни та правильного харчування
Слідкуйте за дисципліною
- Будьте послідовним
- створюйте правила поведінки відповідно до вікового розвитку дитини
- усно визначайте свої очікування та межі дозволеного
- давайте настанови а не покарання
Приділяйте дитині свій час і увагу
- Беріть участь у житті дитини : у шкільних заходах ,дитячих іграх, спілкуйтеся з її друзями
- розповідайте дитині про життєві цінності

Турбуйтеся про себе
- Залишайте для себе час
- турбуйтеся про своє здоров’я
- підтримуйте стосунки зі своїми друзями
- якщо ж дитина вас дратує, скажіть їй про свої відчуття від першої особи: "Я не люблю коли діти неохайні , "Мені важко , коли хтось заважає " і т.д.


НЕ ЗВИНУВАЧУЙТЕ ДИТИНУ!!!
ХАЙ ВАМ ЩАСТИТЬ.

Соціальний педагог
Н. М. Сокол


Поради молодим батькам

Забезпечити фізичне та психічне здоров’я дітей, своєчасно звертатись за допомогою до фахівців у разі потреби його корекції.
Виховувати дитину на основі природовідповідності та з урахуванням її психофізіологічних і вікових особливостей.
Піклуватись про нормальний розвиток відчуттів і сприймань дітей (органів зору, слуху, смаку, нюху, дотику).
Забезпечити розумовий розвиток дітей: розвивати пам’ять, увагу, мислення, уяву, допитливість; навчати елементарних знань про навколишнє середовище.
Залучати дітей до світу знань та народної мудрості через народні казки, прислів’я, примовки, пісні, лічилки, загадки.
Забезпечити пізнавальну активність, творчі і художні здібності в ігровій та інших видах діяльності.
Своєчасно виявляти ранню обдарованість, забезпечувати умови для розвитку талановитих дітей.
Психологічно готувати дітей до навчання в школі.
Моральні цінності дитини формувати з позицій добра, справедливості, доброчесності, честі, гідності, людяності.
Створювати сприятливі умови для розвитку моральної самооцінки, яка базується на засадах національної культури і духовності свого народу.
Навчити дитину рідної мови, прищеплювати навички культури спілкування.
Прищеплювати шанобливе ставлення до культурних надбань, звичаїв, традицій інших народів.
Залучати дітей до народних традицій, звичаїв, обрядів.
Формувати у дитини духовність.
Започатковувати основи трудового виховання, привчати до самообслуговування. Створювати сприятливу трудову атмосферу в сім’ї.
Започатковувати формування моральної орієнтації в цінностях.
Забезпечувати первинну соціалізацію дитини.
Виховувати повагу і любов до Батьківщини, батьків, родини, людей праці.
Формувати у дитини культуру поведінки та повагу до інших людей.